الخميس، 11 أغسطس 2011

دور على حساب وائل في كونكر



كنت بتابعالمسلسل الرمضاني الكوميدي"ولاد الإيه" قبل الفطار و قاعد مع اخواتي و العيلة قدامالتلفزيون بكل حماس. طبعا كلكم عارفين المسلسل ده المشهور عن فريق المنتخب القوميلكرة القدم و بيتذاع على نايل كوميدى و بعض القنوات الفضائية خلال شهر رمضان،اسلوبه ظريف وممتع. لاول مرة اعرفان لاعبي المنتخب القومي بييلعبو قهر اونلاين زينا كده فيوقت فراغهم للتسلية!!!!

خصوصا في الدقيقة 2:25 الى الدقيقة 2:43 من الحلقة الثالثة في الجزءالثاني من مسلسل ولاد الايه،وائل جمعه يتحدي وبيقول"انت تعمل عليا أسد فيالملعب، لكن في كونكر، اوعى وشك يا معلم"! ههه كوووووول، مش ممكن!!! انا بلعب كونكر من سنتين مع اصحابي، ولاحظت حاجة عريبة في الايام الاخبرة ، هي ظهور حسابات كثيرة جدا باسم "وائل" داخلاللعبة، زي وائل،ووائل001،ووائلEGYPT، وملك وائل، منها حسابات صغيره ومستواها ضعيف، ومنها حسابات كبيرة و عاملة تناسخ! فشكيت بجد و سألت نفسي هل وائل جمعه بيلعب معاناكونكر بجد؟ لو كان ده حقيقي، فيا ترى هو مين في الاسماء المستخدمه في اللعبة؟ في ايسيرفر؟ يشرفني يا اصحابي، اذا كنتم بتابعو المسلسل و بتلعبو كونكر، انكم تردو علىموضوعي و تكتبو اسم الشخصية و السيرفر اللي شوفتوه عليه و يكون الاسم فيه اسم وائلاو اي اسم تكونو شكيتم فيه!

و هنجمع ونقدمقائمة الأسماء الى ادارة كونكر الرسمية، عشان نبحث عن وائل جمعه الحقيقي، ربما ناخذفرصة للمصارعة مع المنتخب القومي في كونكر!! هههه،في كونكر مفيشمستحيل! ياللا نجرب!
ملاحظة:
و ده رابط للحلقة منشورة علىيوتيوب
http://www.youtube.com/watch?v=-jZ-apVndXI
يشرفني اكوناول المشتركين بالموضوع:
الاسم الذيشاهدته في كونكر: وائل
السيرفر: سيندباد
المستوى: 43بدون عمل الميلاد
الموضوع منقول من مجتمع الكونكر العربي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق